fbpx

V rámci nášho zariadenia Vám ponúkame terapiu funkčnej sterility metódou L.Mojžíšovej. Táto liečba zahŕňa prácu so svalmi a mäkkými tkanivami, so sternokostálnym spojením a panvovým dnom aby sa zlepšilo celkové zdravie tela. Je založená na reflexnom ovplyvnení nervovo svalového aparátu panvového dna za použitia pohybovej liečby.

Metóda Ludmily Mojžíšovej

Táto metóda by mala byť metódou prvej voľby u manželských párov, ktoré majú problém s otehotnením. Pred jej začatím je však nutné podrobné gynekologické vyšetrenie, taktiež podmienkou je potvrdenie o fertilite manžela.
Metóda Ľ. Mojžišovej neplodných žien je založená na reflexnom ovplyvnení nervovo svalového aparátu panvového dna za použitia pohybovej liečby driekovej chrbtice, krížovej kosti, panvy, kostrče a svalov, ktoré ovplyvňujú ich vzájomnú polohu.

Liečba funkčnej ženskej sterility spočíva v pravidelnom domácom cvičení, fyzioterapeutka určuje poradie, počet opakovaní a následne kontroluje stav klientky.

Liečba trvá 6 mesiacov, počas ktorých raz do mesiaca fyzioterapeutka vykonáva ošetrenie panvového dna, mobilizácie rebier, SI kĺbu (krížovobedrového) a driekovej chrbtice.
Pri niektorých stavoch odporúčame aj účasť manžela.

Môže pomôcť obnoviť flexibilitu a rozsah pohybu a tiež zvýšiť celkovú pohodu a relaxáciu.

Indikácie pre liečbu Mojžišovej metódou :

• vertebrogénne ochorenie (bolesti chrbta, hlavy…)
  • funkčná sterilita žien (neschopnosť otehotnieť)
  • infertilita (neschopnosť donosiť plod)
  • dysmenorea (bolestivá menštruácia)
  • dyspareunia (bolestivý pohlavný styk)
  • pelvalgia (bolesti v panve)
  • obstipácia (zápcha)
  • coxygodýnia (bolesť kostrče)
  • inkontinencia moču (nechcený únik moču)
  • retencia moču (neschopnosť sa vymočiť)
  • sterilita mužov